Vilvoords Kicker Verbond

Kampioenschappen 2012

Kijk hier voor het laatste nieuws in verband met het Vilvoords Kicker Verbond.
Forum rules
Hier kan je de laatste nieuwtjes en updates terugvinden in verband met het Vilvoords Kicker Verbond.

Je kan gerust op de bestaande posts antwoorden maar nieuwe posts maken is enkel voorbehouden voor mensen van het bestuur.

Kampioenschappen 2012

Postby Steve K » Thu Jan 19, 2012 9:37 am

Binnenkort zijn er weer Kampioenschappen voor het VKV.

Alle details zullen op een later tijdstip nog worden meegedeeld maar naar alle waarschijnlijkheid zal het het voorlaatste weekend zijn van Maart (24 & 25 Maart).

Zoals vorig jaar zullen we ook dit jaar werken met het tornooi systeem van Johnny Van Roosbroeck. Nog altijd geen klachten van gehad dus blijven we ermee voortdoen.

Ook zal er weer een netwerkje worden opgezet waar mensen met een smartphone/tablet en/of een laptop zich op kunnen connecteren en onmiddelijk naar een portaal pagina worden omgeleid.

Van daaruit kunnen ze dan informatie bekomen over het verloop van de kampioenschappen.

O.a.:
- lijst van ingeschreven spelers per discipline
- tafel bezetting (welke wedstrijd op welke tafel aan de gang)
- volledige spelerslijst om te zien tegen wie je gewonnen en verloren hebt voor welke reeks

Vorig jaar was er ook nog de mogelijkheid om de volledige grid te bekijken maar aangezien dat toch redelijk moeilijk is op het scherm van een telefoon heb ik dat weggelaten.

Vorig jaar was er nog het probleem dat wanneer men zich verbond met het netwerk er zich op een iDevice (iPhone, iPod, iPad) een venster opende met de vraag naar credentials of een certificaat maar dat is opgelost.

Verder hoopte ik eigenlijk op wat feedback met betrekking tot zaken die jullie interessant zouden vinden om hier aan toe te voegen.

Het is gemaakt om te gebruiken op een smartphone en meer bepaald voor iDevices. Indien dit bekeken wordt op een pc kan je best Safari gebruiken aangezien dit ook de browser is op een iDevice. Op andere smartphones werkt het ook maar daar kan ik de layout niet op garanderen. Op android ziet het er nog ok uit in elk geval :D .

Image
Image
Image
Image
Image
Steve K
Site Admin
Site Admin

Return to News and Announcements